mandag 26. november 2012

TIPS: sorte klistrelapper

 God mandag godtfolk!
Jeg vil tipse dere om noen koselige og kjekke klistrelapper i dag. Tidligere i høst lagde vi hjemmelaget jordbærsyltetøy her i huset og vi har en god ladning i fryseren. Når jeg tar dem opp i kjøleskapet heller jeg det over på litt koseligere glass (med lokk) siden det er mye hyggeligere å sette på bordet. Men selv om det er mulig innlysende at dette er jordbær, er det likevel koselig å merke glassene. 

Og det er da disse kjekke og sorte klistrelappene gjør seg gjeldende. Her kan man skryte av alt som er hjemmelaget eller skrive dato for sylting. De er superenkle å klistre på, men det beste: de er like enkle å ta av! Jeg har skrevet på med en vannfast hvit penn. Jeg vet det går an å få tak i penner som kan tørkes bort. Så får man drevet litt gjenbruk også.

Klistrelappene har jeg kjøpt hos Søstrene Grene.

Og de kan jo også brukes:
*på flaskene med hjemmelaget saft
*på skuffer og skap
*som dørskilt
*på skolebøkene

YOU NAME IT ;O)

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!
    De var veldig kjekke Og fint ble det jo også!!!
    De må jeg kjøpe!

    Ha en fin dag!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Mmmmmm...deilig med hjemmelaget, som å ta opp en liten skatt ifra fryseren!
    Fine klistrelapper, søstrene grene har jaggu mye fint!
    Fortsatt god mandag!
    Hege

    SvarSlett