lørdag 12. juli 2014

vintage-skjørt

Skjørtet jeg har på meg er forresten vintage! 
Dette har jeg også hatt lyst til så lenge. Finne fine ting brukt. Ikke nødvendigvis fordi det er så bra å kjøpe brukt - for det er jo det - men heller at man kan finne så mye fint og morsomt som man kan sette sammen på sin helt spesielle måte. Mange er jo så flinke til nettopp det og jeg lar meg både fasinere og inspirere. Problemet er bare at jeg ikke har noen trening på det. Å se hva som er kuult og hva som kan settes sammen - av disse vintage-klærne. 

Så nå er jeg så stolt vet du. Hihi. Jeg har funnet mitt første vintage-skjørt. Tenk det. Jeg har slått til. Det ble et litt stort sommerskjørt, men ikke noen sak å sy dette inn. Og nå hadde jeg jo symaskinen fremme og alt. Så får vi se nå da. Om jeg kan finne flere gøye ting i vintage stil. Ja, jeg kaller det det. Vintage. (Jeg legger en link til slike innlegg under LIVS TEGN og VINTAGE KLÆR oppe i menylinjen. Så vet dere ;O) Sikkert ikke helt riktig navn til dette skjørtet, men det høres bedre ut enn brukt akkurat når det gjelder klær kjenner jeg. Ellers digger jeg jo brukte ting. Bare litt rart å si det om klær. Jaja, jeg vender meg nok til det! Hoi hoi!

4 kommentarer:

  1. Hei Liv!

    Kjempe fint : )
    Leser alle innlegg, koser meg med bloggen din! Henter masse inspirasjon : )
    God sommer!

    Monica

    SvarSlett
  2. Det var superfint, synes jeg! :)

    Er nok også litt enig i at å bruke "vintage" om klær høres litt bedre ut enn "brukt". Men, det er jo ingen hindring, for skjørtet var kjempefint det :)

    Nyt sommerdagen i ditt nye sommerskjørt :)

    SvarSlett
  3. Nydelig. Det er så gøy med retro. Ha en fortsatt kjempefin sommer. Elsker bloggen din §:o)

    SvarSlett
  4. I like this skirt! Arianna

    SvarSlett