torsdag 28. mai 2015

sommerredigering

Om dagen redigerer jeg bilder og jobber med tekster til reportasjene som kommer ut i sommer. I vinter ble det mye jobb med Kofteboken, og jeg har skjøvet arbeidet foran meg. Men nå var det så deilig å ta tak i det. Så nå vil det dukke opp et lite "røsj" med reportasjer fra meg i Lev Landlig. Og jeg har vært så mange fine steder, og møtt så mange koselige mennesker. Jeg har nevnt det før, men en god ting kan gjentas i alle fall et par ganger ;O) For jeg blir så inspirert av de stedene jeg kommer til! Det fasinerer meg så, det livet de lever. Jeg tar med meg lærdom og idéer hver eneste gang. Alt dette blir jeg altså så minnet på når jeg redigerer og gjør ferdig sommerreportasjene om dagen. Til syvende og sist håper jeg det kan bli til inspirasjon for dere også - dere som leser bladet. Jeg skal prøve å holde dere underrettet her på LivsLyst. Når reportasjene kommer på trykk i sommer. 

3 kommentarer: