mandag 20. mars 2017

det ble både radio og tv

Det har altså blitt forsket på hvorfor jenter er tregere med å komme i gang med egne foretak sett i forhold til guttene. Det er flere grunner til det, og en av dem er at de er redd for og misslykkes... Når man nå vet hvorfor, er det god grunn til å jobbe med å gjøre noe med det. Jeg kommer til å jobbe litt med dette fremover, og jeg gleder meg. Dette syns jeg er så bra og moro. Jeg heier på alle jenter som går med en god idé og har lyst å sette den ut i liv! I denne forbindelse har altså NRK og jeg tatt en liten prat oppe på gården vår. Jeg kjenner meg nemlig godt igjen i det som kommer frem i undersøkelsen.  


TV-reportasjen finner du HER


Jeg syns igrunn det nesten kom bedre frem på RADIO-reportasjen
Om du vil høre, finner du den HER


3 kommentarer:

  1. Hei.
    Så gøy å se deg på TV-sendingen. Vi har nok litt igjen å gå, vi kvinner. Vi er på en måte fødd med det forsiktighetsgenet, mange av oss. Lykke til videre. Beste hilsen Ingrid.

    SvarSlett
  2. Lenke til riktig sending er vel her: https://tv.nrk.no/serie/distriktsnyheter-oestafjells/DKTE99032017/20-03-2017#t=8m21s

    Jeg skulle gjerne etablert egen virksomhet, men regelverket krevde en altfor stor investering før oppstart.

    SvarSlett
  3. Kor flott at du fortel om dine erfaringar.

    SvarSlett